ياسمينياسمين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

دختری با چشمای رنگین کمون

سلام نازنینم

1390/1/22 10:01
نویسنده : مامانی
457 بازدید
اشتراک گذاری

اول از همه معذرت خواهی می کنم بابت این همه تاخیر

دلیلش رو هم بزار به پای مشغله کاری و بی حوصلگی و.....

خلاصه اینکه از این به بعد می خوام خاطرات دختر عزیزم رو توی وبلاگ جدیدش ثبت کنم .

چون اولش می خواستیم اسم فرشته کوچولومون رو سارینا بزاریم اسم سایت رو هم سارینا انتخاب کردم  ولی بعداْ چون فرشته کوچولو شد یاسمین یه سایت جدید توی نی نی وبلاگ ساختم به اسم ياسمين- رنگين كمون

از اين به بعد خاطرات ياسمين كوچولو توي اين وبلاگ ثبت مي شه به انضمام مطالب منتقل شده از سايت سارينا.

مي بوسمت گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان هلا (هلا دخترم )
22 فروردین 90 10:19
سلام عزیزم وب خیلی عالی طراحی کردی من اصلا بلد نیستم می شه کمکم کنی و در طراحی وب دخترم با نام (دخترم هلا ) را به من آموزش بدی .ممنون می شم
نسترن
22 فروردین 90 10:20
سلام گلم. من عاشق اسم یاسمینم. اما نی نی من پسمله.