ياسمينياسمين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختری با چشمای رنگین کمون

تولد فرشته کوچولوی مامان

1388/11/21 13:04
نویسنده : مامانی
261 بازدید
اشتراک گذاری

دختری با چشای رنگین کمون

سلام گل ناز مامان فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

وای خیلی هیجان زده هستم ببخشید خیلی وقته سایتت رو بروز نکردم

بلاخره بعد از 40.5 هفته انتظار فرشته کوچولوی مامانی اومد اونم با 10 روز تعجیل (بیمارستان دکتر مجیبیان), انگار می دونستی که چقد منتظرتم عزیز دل مامان

 آدم برفی زمستونی یه هدیه خیلی با ارزش برامون آورده

الان دقیقاً نه روزت میشه نازنینم

دیگه اینکه اسمتون سارینا نیست , اسمتون رو گذاشتیم یاسمین ,تازه شناسنامه تون رو هم گرفتیم

روز تولدتون اولین روز از دهه فجره یعنی 12 بهمن , البته سونوگرافی 22 بهمن رو تاریخ تولدت زده بود

بالاخره مشخصات ظاهری دختر ناز مامان:

وزن: 3 کیلو و 50 گرم        قد: 50 سانتی متر   رنگ پوست : همه گفتن احتمالاً سفیده چون دستاش خیلی سفیده آخه رنگ پوست و چشم فرشته های کوچولو به این زودی ثابت نمی شه

رنگ چشم : روز اول  عسلی , بابایی که زنگ زد حالمون رو بپرسه بهش گفتم چشمای دخملمون  همرنگ چشای توه , روز دوم  دیدم چشات سبز یشمی بود از روز سوم  چشات خاکستری شد عین همون عکسی که روی دسک تاپ کامپیوتر شرکت دارم

رنگ مو : طلایی

خلاصه اینکه اومدی و همه چیز مامانی شدی خیلی دوست دارم عزیز دلم , هرچی که میگذره بیشتر دوست دارم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)