ياسمينياسمين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 18 روز سن داره

دختری با چشمای رنگین کمون

چند جمله دلنشین از دکتر شریعتی

1390/7/20 10:18
نویسنده : مامانی
1,552 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا!

         اندیشه و  احساس مرا در سطحی پایین میاور که زرنگی حقیر و پست و نکبت بار و پلید   آدم های اندک را متوجه شوم.

        چه دوست تر می دارم بزرگواری گول خور باشم تا همچون   اینان کوچکوارانی گول زن   ...       

خدايا!

              یاریم ده اگر روزی جایی . چیزی شکستم دل نباشد.

خدایا!

                 نگذار آنچه را که حق میدانم به خاطر آنچه را که بد میدانم کتمان کنم.

 خدایا!

                   به من قدرت تحمل عقیده مخالف ارزانی کن.

      خدایا!

              از عشق امروز من چیزی برای فردا بگذار.

             نگاهی ، یادی،تصویری يا خاطره ای ؛ برای آن هنگام  که فراموش خواهم کرد 

روزگاری چقدر عاشق بودم!!

ياسمين 20 ماهه

                عكس 20 ماهگي ياسمين خانوم آتليه سيمين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان طاها
3 آبان 90 10:55
ماشاالله هزار ماشاالله چشم دشمنهاو حسوداش کور. الهی خاله دورت بگرده چقدر نازو خوشگلی به مامانت بگو حتمآ واست اسفند دود کنه.
مه رخ
28 دی 90 12:43
چه دخملیییییییییییییییییییییی چه عسلییییییییی ماشالا خدا حفظش کنه