ياسمينياسمين، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

دختری با چشمای رنگین کمون

بخند عزيزم

1390/8/3 9:21
نویسنده : مامانی
676 بازدید
اشتراک گذاری

مهربانم مهربانم شاد باش
مثل یک کوه قوی و پاک باش
مهربانم سرو باش آزاد باش
چون قلندر رهرو و آگاه باش

مهربانم آرزوی من تویی
سرزمین و آنچه می کارم تویی
مهربانم ساز بی نازم تویی
روشنی و خاطر جانم تویی

مهربانم عاشق رویت منم
تا ابد دربدر کویت منم
مهربانم سیم گیتارت منم
مثل آهنگی و رقاصت منم

مهربانم هر کجا باشم تو در یاد منی
برگ در بادم تو رویای منی
مهربانم قدرت فکر منی
کافر شهرم تو ایمان منی

مهربانم شادیم از آن توست
در شب تار, روشنیم دستان توست
مهربانم زندگیم از بهر توست
من ز خود بیگانه ام بیگانگیم در راه توست

مهربانم شوق دیدارت مرا دیوانه کرد
در میان شور مستانه مرا افسانه کرد
مهربانم گرمی دستت مرا سرمست کرد
سیرت پاکت مرا در بند کرد

مهربانم زندگیت بی عشق مباد
اشک ماتم در رخت پیدا مباد
مهربانم خاطرت غمگین مباد
مهر یزدان در دلت پررنگ باد

ياسي خانوم 22 ماهه پارك 7 تير يا به قول ياسي "عباسي"

اولين روز تولد ياسي جون بيمارستان مجيبيان

ياسي جون 22 ماهه ، پارك 7 تير يا به قول ياسي جون "عباسي"

ياسيمين جون به پارك ميگه عباسي و تنها چيزي كه آرومش ميكنه اينه كه بهش بگي مي خوام ببرمت عباسي

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله جونت
19 آذر 90 10:40
تو در قلبم گل یاسی. ترنم های احساسی. اگر سردم،اگر مجموعه دردم،. اگر پاییز در چشمم
غزل خوانده است. ولی ای کاش میدیدی. تمام ذهن پاکت در دلم مانده است
دلم برات یه ذره شده عزیزم کاش میشد ببوسمت




سلام خالا جون
منم دلم برات تنگ شده ، وقتي ديدمت حسابي ميبوسمت
از طرف ياسمين : ياسمين به خاله ميگه خالا
جغله كوچولو
28 آذر 90 14:04
جغله: سلام بر شما وبلاگتون رو ديدم و مطالبش رو خيلي خوب هست ايشالا سلامت و موفق باشيد.. در ضمن باعث افتخارمه كه در ليست دوستان شما من هم باشم خوشحال ميشم به وبلاگ من هم تشريف بياريد... خدا نگهدارتون باشه http://jegheleh.niniweblog.com/